אוננות: מה שאתה צריך לדעת על הנאה עצמית

אוננות: מה שאתה צריך לדעת על הנאה עצמית

מספר מילים 485

אוננות היא גירוי עצמי מכוון של איברי המין לצורך הנאה ו/או עוררות מינית. פעילות זו נפוצה בקרב כל המינים והמינים ויכולה להיעשות במגוון דרכים. זהו היבט נורמלי ובריא של מיניות, וזה קורה לעתים קרובות מילדות ומעבר לה. לאוננות יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים רבים, שרבים מהם מתגלים כל הזמן.

מהי אוננות?
אוננות היא גירוי עצמי של איברי המין לצורך עוררות מינית והנאה. באמצעות פעילות זו, אדם יכול לפנטז ולהתעורר. בהתאם לאירוע ולאדם, ניתן להשתמש בחלקי גוף שונים כדי לעורר את עצמך. זה יכול לכלול מגע, שפשוף, וגירוי הפין או הדגדגן, בהתאם למין של האדם. אוננות יכולה להיעשות לבד או עם בן זוג, באמצעות מגע פיזי או באמצעות צפייה חזותית.

היסטוריה של אוננות
אוננות קיימת כל עוד בני האדם בסביבה. טקסטים וחפצים עתיקים רבים מתארים אנשים נהנים מעצמם, מה שמצביע על כך שזה היה נוהג נפוץ. עם זאת, השקפת האוננות השתנתה לאורך ההיסטוריה בשל אמונה דתית ותרבותית. מהמאה ה-16 עד המאה ה-19 באירופה, אוננות נתפסה כחטא ובושה, כאשר רבים האמינו שהיא גורמת למחלות פיזיות ונפשיות. כיום, היא מקובלת כפעילות נורמלית ובריאה.

היתרונות של אוננות
פעילות האוננות מספקת יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים רבים. מבחינה פיזית, אוננות יכולה לעזור להגביר את זרימת הדם, להקל על חרדה ומתח, ולשחרר אנדורפינים. אנדורפינים אלה יכולים לעזור לשפר את מצב הרוח של האדם והוא יכול אפילו להוביל לשינה טובה יותר. אוננות יכולה גם לעזור לשפר את החשק המיני ולשפר את הביצועים המיניים.
https://sexclub18.net/

לאוננות יש גם יתרונות פסיכולוגיים רבים, כגון הפחתת מתח, שיפור הביטחון העצמי והגברת המודעות העצמית המינית. זה יכול לעזור למישהו להבין טוב יותר ולחקור את המיניות שלו, מה שמוביל לחיי מין בריאים ומספקים יותר.

אוננות לגברים
אוננות לגברים כרוכה בדרך כלל בגירוי הפין, בדרך כלל דרך הידיים. פעולה זו נעשית לעתים קרובות עם או בלי זקפה, ויכולה להשתנות בטכניקות, משך ותדירות. אוננות לגברים יכולה לכלול גם שימוש בצעצועי מין כגון ויברטורים או משאבות פין. פנטזיות, עזרים חזותיים, פורנוגרפיה ואודיו הן גם פעילויות פופולריות במהלך אוננות גברית.

אוננות לנשים
אוננות לנשים מערבת לעיתים קרובות את הדגדגן ו / או את השפתיים (שפתיים) של הנרתיק. גירוי יכול להיעשות עם או בלי שימוש בידיים, צעצועים או אמצעים אחרים. פעילויות נפוצות כוללות שפשוף, צביטה וגירוי הדגדגן והשפתיים שיכולים להוביל לאורגזמה. חלק מהנשים גם מוצאות הנאה לחקור אזורים חושניים יותר בגופן, כגון פטמותיהן. נשים יכולות גם לפנטז, לצפות בוויזואליה ולהאזין לאודיו כחלק מחוויית ההנאה העצמית שלהן.

מסקנה
בסך הכל, אוננות היא צורה בריאה ומהנה של הנאה עצמית. זה יכול לספק יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים רבים, כולל שיפור הביטחון העצמי והבנה של המיניות של האדם. אוננות היא לא משהו שצריך לחשוש ממנו, לבייש אותו או לראות אותו כחריג או לא בריא. זהו היבט אינטגרלי של מיניות והוא יכול להיות חלק חיובי ומהנה להפליא של החיים.

שאלות נפוצות
ש: האם אוננות בריאה?
ת: כן, אוננות היא חלק בריא ונורמלי מהמיניות. יש לו יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים רבים.

ש: האם אוננות זהה גם לגברים וגם לנשים?
ת: לא, אוננות אינה זהה לגברים ולנשים. גברים בדרך כלל מעורבים גירוי של הפין בעוד נשים לעתים קרובות להתמקד הדגדגן ושפתיים. ניתן לעשות זאת באמצעות גירוי ידני, צעצועי מין, חזותיים ושמע.

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

אוננות, פעולת הגירוי העצמי להשגת הנאה מינית, מוקפת לעתים קרובות בענן של סטיגמה ובושה. זהו נושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי, ועבור רבים, אפילו עצם אזכורו עלול לגרום לתחושות מבוכה…

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סטוץ של לילה אחד, סטוץ, או חברים עם הטבות, היה נושא שנוי במחלוקת במשך עשרות שנים. יש הרואים בה ביטוי משחרר וטבעי של התשוקה האנושית,…

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם

הזנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, הייתה נושא למחלוקת גדולה לאורך ההיסטוריה. ובמרכז התעשייה הזו נמצא הדירה הדיסקרטית הידוע לשמצה, מקום שלכד את סקרנותם וקסמם של רבים. עם זאת, למרות…

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם