האם להסיר שיערות בערווה

האם להסיר שיערות בערווה

מספר מילים 235

כשמדובר בשיער גוף, לגברים בדרך כלל יש שיער שונה על חלקים מגופם. מהחזה ועד הבטן, כיסוי שיער הגוף של גברים משתנה. אבל יש נקודה אחת שאנחנו נוטים לשכוח ממנה – אזור הערווה.

הביולוגיה מסבירה כי צמיחת השיער באזור הקרוב לכמה הנקודות הרגישות היא לשם הגנה, ואזור הערווה אינו יוצא מן הכלל. השיער משמש לא רק כמחסום פיזי לזיעה ולחיידקים המעורבים במערכת הרבייה, אלא גם כמגן פסיכולוגי לבריאות הגופנית והמינית.

אבל האם אנחנו באמת צריכים לשמור את זה, את שערות הערווה  או שאפשר לגלוח ? ואם כן, מה האורך הנכון של השיערות ? או שאתה בכלל מגלח את הביצים?

כאשר שוקלים לגלח את הביצים ישנם מספר יתרונות וחסרונות, כגון, יתרונות היגייניים ותפיסה חיובית, אך יחד עם זאת, זה יכול להיות מאוד לא נוח, כואב ויכול להוביל לגירוי בעור ושערות חודרניות אם מרטת עם שעווה. 

בסופו של דבר אין תשובה נכונה לשאלה זו מכיוון שלנשים יש העדפות שונות בכל הנוגע לשיער גוף של גברים ואי אפשר לשמח את כולם. יש בנות שאוהבות ביצים שעירות ויש כאלה שאוהבות אותן מגולחות ונקיות.אז לא משנה מה אתה מרגיש, הקפד להתייעץ עם בת הזוג שלך.

מה אומרות נערות ליווי?

שאלנו נערות ליווי מה דעתם על שערות בביצים, וגם כאן קיבלנו תשובות שונות. אך נראה כי רוב הנערות מעדיפות ביצים מגולחות, והן גם מסבירות מה הסיבה. נערות רבות אוהבות למצוץ ללקוחותיהן, והן אומרות שלפעמים שערות נתלשות ומפריעות להן בחוויית המציצה. מה שמאלץ אותן לעצור ולירוק את השערות. לכן נערות ליווי מעדיפות ביצים חלקות. 

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

אוננות, פעולת הגירוי העצמי להשגת הנאה מינית, מוקפת לעתים קרובות בענן של סטיגמה ובושה. זהו נושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי, ועבור רבים, אפילו עצם אזכורו עלול לגרום לתחושות מבוכה…

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סטוץ של לילה אחד, סטוץ, או חברים עם הטבות, היה נושא שנוי במחלוקת במשך עשרות שנים. יש הרואים בה ביטוי משחרר וטבעי של התשוקה האנושית,…

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם

הזנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, הייתה נושא למחלוקת גדולה לאורך ההיסטוריה. ובמרכז התעשייה הזו נמצא הדירה הדיסקרטית הידוע לשמצה, מקום שלכד את סקרנותם וקסמם של רבים. עם זאת, למרות…

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם