היתרונות של שימוש בקונדומים

היתרונות של שימוש בקונדומים

מספר מילים 461

השימוש בקונדומים היה חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים. בעוד הגרסה המודרנית של הקונדום היא המצאה חדשה יחסית, בני אדם עוטפים בד, מעי בעלי חיים או חומרים אחרים סביב הפין בניסיון למנוע את הסיכון להריון, התפשטות מחלות המועברות במגע מיני וסוגים אחרים של חוסר שוויון במשך מאות שנים. כיום, קונדומים הם צורה חיונית של אמצעי מניעה ומניעת מחלות.

קונדומים הם סוג של אמצעי מניעה מחסום הפועל על ידי חסימה פיזית של זרע מלהפרות ביצית, ובכך למנוע הריון. כל עוד נעשה שימוש נכון בקונדומים במהלך כל יחסי מין, הם מספקים הגנה יעילה ביותר מפני הריון. קונדומים גם מפחיתים את הסיכון להעברת מחלות וזיהומים המועברים במגע מיני (STIs/STD).

קונדומים הם אמצעי המניעה הפופולרי ביותר בארצות הברית, בשימוש על ידי 68% מהזוגות על פי דו"ח שפורסם על ידי מכון גוטמאכר בשנת 2014. שימוש בקונדום במהלך יחסי מין מציע גם תחושה גדולה יותר של ביטחון וחופש בעת עיסוק בפעילות מינית, שכן הוא מציע ביטחון אמין יותר נגד הריון מאשר שיטות אחרות של אמצעי מניעה.

ישנם סוגים שונים של קונדומים, שרבים מהם נועדו לספק הגנה נוספת מפני הריון והעברת מחלות. זה כולל קונדומים גבריים, קונדומים נשיים, קונדומים מעור כבש, סכרים דנטליים ומוצרים אחרים שעשויים לשמש כמחסומים במהלך קיום יחסי מין.

קונדומים גבריים הם סוג הקונדומים הנפוץ ביותר בארצות הברית והם זמינים באופן נרחב ברוב בתי המרקחת וחנויות אחרות. קונדומים גבריים עשויים מלטקס, שהוא חומר אלסטי יעיל ביותר למניעת הריון והעברת מחלות. יש להשתמש בקונדומים לטקס עם חומר סיכה על בסיס מים או סיליקון כדי להבטיח שהם לא יקרעו או יחליקו במהלך קיום יחסי מין.

קונדומים נשיים זמינים גם ויכולים להיות חלופה מצוינת עבור אנשים שיש להם אלרגיות קונדומים לטקס או שפשוט מעדיפים סוג זה של קונדום. קונדומים נשיים עשויים בדרך כלל מפוליאוריתן או ניטריל והם מוחדרים לנרתיק כמו טמפון. קונדומים נשיים מספקים לאדם שליטה רבה יותר על ההגנה שלהם מפני הריון והעברת מחלות.

קונדומים מעור כבש הם אופציה נוספת אשר עשויים בדרך כלל משכבה דקה של מעי כבשים. יש אנשים שמעדיפים את התחושה של קונדומים מעור כבש במהלך קיום יחסי מין, אך אין להשתמש בסוג זה של קונדום למניעת מחלות מכיוון שיש לו נקבוביות זעירות שיכולות להעביר מחלות מין / מחלות מין.

בנוסף לקונדום, ניתן להשתמש בסכרים דנטליים כדי לספק שכבת הגנה נוספת לאנשים העוסקים במין אוראלי. סכר דנטלי הוא יריעה דקה של לטקס, או חומר אחר, המונחת מעל איברי המין או פי הטבעת במהלך מין אוראלי כמחסום נוסף מפני נוזלים שיכולים להעביר מחלות מין / מחלות מין.

לבסוף, ישנם מוצרים אחרים שניתן להשתמש בהם כמחסומים כגון כפפות ועריסות אצבע, שהן כפפות קטנות שניתן ללבוש על האצבע להגנה נוספת במהלך יחסי מין אנאליים או וגינליים.

שימוש נכון בקונדומים במהלך קיום יחסי מין מציע הגנה מפני הריון והעברת מחלות. הם אמצעי המניעה הפופולרי ביותר בארצות הברית ומגיעים בצורות רבות, החל מקונדומים לגברים ונשים ועד סכרים דנטליים ומוצרי מחסום אחרים. לכן, עבור אלה המעוניינים להגן על עצמם ועל בן זוגם, קונדומים הם צורה יעילה ואמינה של הגנה.

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

אוננות, פעולת הגירוי העצמי להשגת הנאה מינית, מוקפת לעתים קרובות בענן של סטיגמה ובושה. זהו נושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי, ועבור רבים, אפילו עצם אזכורו עלול לגרום לתחושות מבוכה…

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סטוץ של לילה אחד, סטוץ, או חברים עם הטבות, היה נושא שנוי במחלוקת במשך עשרות שנים. יש הרואים בה ביטוי משחרר וטבעי של התשוקה האנושית,…

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם

הזנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, הייתה נושא למחלוקת גדולה לאורך ההיסטוריה. ובמרכז התעשייה הזו נמצא הדירה הדיסקרטית הידוע לשמצה, מקום שלכד את סקרנותם וקסמם של רבים. עם זאת, למרות…

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם