מה לעשות שאת בתול

מה לעשות שאת בתול

מספר מילים 289

איבוד בתוליך יכול להיות אחת החוויות מורטות העצבים ביותר בחייך. עבור רבים, מדובר באבן דרך משמעותית בדרך לבגרות. זה יכול להיות זמן של שמחה גדולה, כמו גם חרדה ובלבול. בין אם אתה נער שמתקרב לחוויה או מבוגר שרוצה לסיים איתה, חשוב להיות מעודכנים, לנקוט באמצעי זהירות ולוודא שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר לרווחתך.

לפני שאתה מקיים יחסי מין בפעם הראשונה, חשוב לוודא שיש לך את העובדות. זיהומים המועברים במגע מיני (STI) נפוצים להפליא ומתפשטים באמצעות מגע מיני, ולכן חשוב ללמוד על הסיכונים, הסימנים ושיטות המניעה. חשוב גם להיות מודע לחוקי המדינה שלך לגבי גיל ההסכמה, כמו גם לדרישות הגיל לגישה למניעת הריון.

בנוסף לידע, תרגול מין בטוח הוא חיוני. זה אומר שיש גישה לקונדומים וחומרי סיכה, ושימוש נכון בהם. קונדומים מסייעים להפחית את הסיכון למחלות מין ולהריון לא מתוכנן. אם אתם שוקלים מין אוראלי או אנאלי, חשוב להיות מודעים לכך שפעילויות אלה יכולות גם לגרום לזיהומים והריונות לא מתוכננים, ולכן חשוב להיות מוכנים עם קונדומים, כמו גם הגנה מתאימה אחרת.

לבסוף, חשוב שתבטחו בבן הזוג שלכם ותוודאו שאתם מוכנים לכל ההיבטים של מערכת יחסים מינית. חשוב לוודא שבן הזוג שלך מכבד ומעריך אותך, את ההחלטות שלך ואת הגוף שלך. אתה צריך גם לתקשר את הגבולות שלך ואת הציפיות, כמו גם כל חששות שיש לך לגבי זיהומים המועברים במגע מיני או הריון לא מתוכנן.

איבוד בתולים הוא החלטה גדולה וחשוב להיות מוכנים ומעודכנים לפני שעושים זאת. עם חינוך, תקשורת ואמצעי זהירות מתאימים, אתה יכול לוודא שזו חוויה מהנה וחיובית. על מנת להבטיח שזו תהיה חוויה טובה ובלתי נשכחת, אתה יכול לעשות זאת עם נערות הליווי. בארץ יש נערות ליווי רבות, וזה דבר מקובל שגברים המגיעים לגיל 18 מבלים איתן. ורבים מאותם גברים הם בתולים. 

מעוניין לזדיין בפעם הראשונה? אתה יכול למצוא נערות שרק מחכות לזיין שלך באתר https://gde.co.il/

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

אוננות, פעולת הגירוי העצמי להשגת הנאה מינית, מוקפת לעתים קרובות בענן של סטיגמה ובושה. זהו נושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי, ועבור רבים, אפילו עצם אזכורו עלול לגרום לתחושות מבוכה…

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סטוץ של לילה אחד, סטוץ, או חברים עם הטבות, היה נושא שנוי במחלוקת במשך עשרות שנים. יש הרואים בה ביטוי משחרר וטבעי של התשוקה האנושית,…

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם

הזנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, הייתה נושא למחלוקת גדולה לאורך ההיסטוריה. ובמרכז התעשייה הזו נמצא הדירה הדיסקרטית הידוע לשמצה, מקום שלכד את סקרנותם וקסמם של רבים. עם זאת, למרות…

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם