תנוחות המין הטובות ביותר לתבל את חיי האהבה שלך

תנוחות המין הטובות ביותר לתבל את חיי האהבה שלך

מספר מילים 505

כולם מחפשים דרכים לתבל את חיי האהבה שלהם, ואחת הדרכים המהנות ביותר לעשות זאת היא על ידי התנסות בתנוחות מין חדשות. חשוב לזכור שלא כל התנוחות נוחות לכל בני הזוג, ולכן התקשורת חשובה. עם זאת בחשבון, מאמר זה יספק כמה מתנוחות המין הטובות ביותר הן למתחילים והן לסקס-פרטים.

תפקיד מיסיונרי
התנוחה המיסיונרית הקלאסית היא דרך מצוינת להתחיל לחקור תנוחות מין חדשות. בתנוחה זו, האישה שוכבת על גבה כשרגליה כפופות מעט ובן זוגה נכנס אליה מלמעלה. זוהי אחת התנוחות האינטימיות ביותר, שכן היא מאפשרת קשר עין ויכולת לנשק. התנוחה המיסיונרית אידיאלית גם לנקודת הג'י, וניתן להעלות אותה חריץ על ידי הוספת כרית מתחת לגבה של האישה לזווית אינטנסיבית יותר.

דוגי סטייל
דוגי סטייל הוא תנוחה פופולרית שבה האישה על ידיה וברכיה בעוד הגבר נכנס אליה מאחור. תנוחה זו מאפשרת פעמים רבות חדירה עמוקה יותר והיא הטובה ביותר למי שמחפש נסיעה פרועה. כדי להפוך את התנוחה למרגשת עוד יותר, נסו לשלב ויברטור או צעצוע מין אחר בתערובת.

הקאוגירל ההפוכה
הקאוגירל ההפוכה היא וריאציה מצוינת על תנוחת המין הקלאסית של הבוקרות. בתנוחה זו, האישה מטפסת על בן זוגה, עם הפנים הרחק ממנו. תנוחה זו מאפשרת לה לשלוט בעומק ובמהירות הדחפים ולהגביר את ההנאה עבור שניהם. בנוסף, קאוגירל הפוכה מאפשרת גירוי מעולה של הדגדגן.

תנוחת הכפיות
כפיות היא תנוחה אינטימית להפליא המאפשרת לשני בני הזוג להרגיש קרובים בזמן קיום יחסי מין. בתנוחת הכפית, בני הזוג שוכבים זה לצד זה בתנוחה מכורבלת בעוד הגבר נכנס לאישה מאחור. תנוחה זו נהדרת למי שמחפש סקס איטי וחושני יותר.

הכפית המוגבהת
כדי לתבל קצת את העניינים, תנוחת המין בכפית מוגבהת היא וריאציה מושלמת על תנוחת הכפית הקלאסית. בגרסה זו, האישה שוכבת על המיטה עם כריות מתחת לגופה. כשבן זוגה מאחוריה, הוא יכול להיכנס אליה תוך שליטה בעומק ובמהירות החדירה.

מספריים
מספריים היא תנוחת מין מתקדמת שלעתים קרובות דורשת מעט קואורדינציה וגמישות משני בני הזוג. במספריים, שני בני הזוג משלבים את רגליהם, כאשר ירכיו של כל אחד לוחצות על ירכיו של השני. תנוחה זו נהדרת לגירוי הדגדגן ולבניית אורגזמה.

המריצה
המריצה היא תנוחת סקס מתקדמת שבטוח תתבל את שגרת השינה שלכם. בתנוחה זו, הגבר מחזיק את בת זוגו כשהיא מונחת בתנוחת מריצה: רגל אחת כפופה ופלג גופה העליון מונח על שלו. זו יכולה להיות עמדה קשה לתחזוקה, אבל זה נהדר לגירוי נקודת הג'י.

תנוחת העמידה
תנוחת העמידה מושלמת למי שמחפש להיות הרפתקני. בתנוחה זו, הגבר נעמד בעוד בת זוגו כורכת את ידיה ורגליה סביבו. זוהי תנוחה מצוינת לחדירה אינטנסיבית שתשאיר את שני בני הזוג חסרי נשימה.

ajaxgirl.com
תנוחת הישיבה
בתנוחת הישיבה, האישה יושבת על ברכי בן זוגה כשפניה אליו. זוהי תנוחה נהדרת נוספת לחדירה עמוקה ולגירוי נקודת הג'י. לחוויה אינטנסיבית יותר, האישה יכולה להזיז את ירכיה בעוד הגבר שומר על קצב קבוע.

עמדת הלוטוס
תנוחת הלוטוס היא עוד תוספת נהדרת לחיי המין שלך. בתנוחה זו, האישה כורכת את רגליה סביב בן זוגה בזמן שהוא יושב זקוף. תנוחה זו מאפשרת קשר עין אינטנסיבי והיא מושלמת לסקס איטי וחושני.

על ידי חקירת עמדות שונות אלה, שני בני הזוג יכולים למצוא דרכים חדשות לחלוק הנאה ולתבל את חיי האהבה שלהם. אחרי הכל, חיי מין בריאים הם חלק חשוב במערכת יחסים בריאה. עם טיפים אלה, אתה בטוח להוסיף קצת כיף והתרגשות נחוצים לחיי המין שלך.

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

אוננות, פעולת הגירוי העצמי להשגת הנאה מינית, מוקפת לעתים קרובות בענן של סטיגמה ובושה. זהו נושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי, ועבור רבים, אפילו עצם אזכורו עלול לגרום לתחושות מבוכה…

חקר אהבה עצמית: היתרונות והסטיגמה של אוננות

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סטוץ של לילה אחד, סטוץ, או חברים עם הטבות, היה נושא שנוי במחלוקת במשך עשרות שנים. יש הרואים בה ביטוי משחרר וטבעי של התשוקה האנושית,…

הנושא השנוי במחלוקת של סקס מזדמן: חקירת השפעותיו ויחס החברה אליו

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם

הזנות, הידועה גם כמקצוע העתיק בעולם, הייתה נושא למחלוקת גדולה לאורך ההיסטוריה. ובמרכז התעשייה הזו נמצא הדירה הדיסקרטית הידוע לשמצה, מקום שלכד את סקרנותם וקסמם של רבים. עם זאת, למרות…

Horehouse: לחקור את ההיסטוריה השנויה במחלוקת של המקצוע העתיק ביותר בעולם