הבחורה מספרד בטיול ליוון "דו יו וונט טו פאק מי?"

הבחורה מספרד בטיול ליוון "דו יו וונט טו פאק מי?"

מספר מילים 318

אני בחור שאוהב לזיין, אם אני לא מוצא זיון אז אני מבלה בדירות דיסקרטיות בירושלים. בדרך כלל אני מוצא זיונים בקלות, וזה בדיוק מה שקרה באותו היום. כבר מהרגע שראית את המבט המפתה של התיירת מספרד, הבנתי שהיא רוצה זין. ניגשתי אליה והתחלנו לדבר. סתם הפלירטוטים הרגילים אבל הבנתי את הרמיזות. בדיוק שכרתי אופנוע והצעתי לה שנמצא איזה חוף שקט.

עשרים דקות אחרי זה כבר היינו ערומים על חוף הים ליד הצוקים. אני שכבתי עם חיוך של ניצחון והיא התיישבה על הזין שלי. היא ישבה על הזין שלי כאשר ביד אחת היא אוחזת בישבנה. היא הסתובבה עם ראשה ואמרה לי ’פאק מי מור, אי לייק יור דיק‘. חייכתי ונתתי לה להתפנק על הזין שלי.

’דו יו וונט מי טו פאק יו אין דה אס‘ שאלתי. ואת התשובה קיבלתי במעשים. היא מייד ירדה על שש והבליטה את ישבנה. היא שלפה מהתיק שלה חומר סיכה והושיטה לי. שימנתי את הזין ועם האצבע מרחתי לה על החור. סובבתי את האצבע מסביב וגם דחפתי אותה קצת פנימה. ’דו יו לייק דיס‘ שאלתי. והיא ענתה ’יס, פאק מי הארד‘.

החדרתי את הזין והתחלתי לזיין אותה. הציצי שלה ממש נשפך לכיוון הרצפה. היה לה פשוט גוף מושלם. ’פאק מי הארדר‘ היא צעקה. אחזתי במותניה, והתחלתי לזיין אותה כאשר כל משקל גופי נכנס אל תוך התחת שלה.

הזין שלי החליק החוצה בלהט הרגע. והיא מייד צעקה ’דונט סטופ, קיפ פאקינג‘. החזרתי את הזין פנימה והמשכתי לזיין אותה בכוח. ראיתי שהיא אוהבת חזק ואחזתי בכוח בשערה והיא זרמה איתי. ’ספאנק מי‘ היא ביקשה. הבאתי לה פליק בתחת, אך האמת איבדתי שליטה ויצא חזק ממה שתכננתי. היא צרחה, הסתכלי אליי ואמרה ’דו איט אגיין‘. המשכתי לזיין אותה תוך כדי שאני מפליק בכוח. התחת שלה כבר נהיה אדום ועברתי ללחי השנייה. כל מכה גרמה לה לכאב צורב, אבל היא הייתה חסרת מעצורים. גלים של רעד עברו בכל גופי, שרירי הבטן שלי החלו להתכווץ ושפיך לבן החל למלא לה את התחת. המשכתי לזיין עד כמה שיכולתי, ואז נשכבתי על החול מזיע ומתנשף.

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

הביקוש הגובר לנערות ליווי: הצצה מבפנים לעולם חברות היוקרה

המונח "נערות ליווי" מעורר לעתים קרובות דימויים של התנהגות פרובוקטיבית ושערורייתית מהתקשורת. עם זאת, המציאות של מקצוע זה רחוקה ממה שמוצג בתרבות הפופולרית. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש לנערות…

הביקוש הגובר לנערות ליווי: הצצה מבפנים לעולם חברות היוקרה

הבנת התמכרות לפורנו: הסכנות וההשפעות המזיקות על יחידים וחברה

פורנוגרפיה הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים, אך עם עליית האינטרנט, היא הפכה לנגישה יותר וקשה להימנע ממנה. בכמה לחיצות בלבד, כל אחד יכול לקבל גישה בלתי מוגבלת לחומר…

הבנת התמכרות לפורנו: הסכנות וההשפעות המזיקות על יחידים וחברה

חשיפת הסודות החושניים של עיסוי אירוטי: מדריך מקיף לעבודת גוף חושנית

בעולם העמוס והמהיר של ימינו, אנשים רבים מוצאים את עצמם כל הזמן לחוצים ומנותקים מגופם. הלחצים של העבודה, מערכות היחסים והחברה יכולים לגבות מחיר מהרווחה הפיזית והרגשית שלנו, ולהשאיר אותנו…

חשיפת הסודות החושניים של עיסוי אירוטי: מדריך מקיף לעבודת גוף חושנית