זה התחיל בעיסוי הביצים

זה התחיל בעיסוי הביצים

מספר מילים 308

התחלנו את הזיון במציצה על המיטה. היא אחזה לי בביצים ועיסתה אותן בעדינות בעודה מתענגת על הזין שלי. וכאשר הוא עמד לתפארת היא התחילה להתחנן לזיין. ”לא כל כך מהר“ אמרתי לה.

הפכתי אותה על הגב, ירקתי על הכוס והחדרתי פנימה את שתי אצבעותיי, תוך כדי שאני מלקק לה את הכוס. עבדתי חזק עם האצבעות והלשון, והיא הגיבה בגניחות מהירות ותנועות לא רצוניות של ירכיה. הכוס שלה היה כך כך טעים והלשון שלי ליקקה אותו כמו כלבלב מורעב, בדיוק מתחת לקו השערות.

נעמדתי על ברכיה והצמדתי את הזין לכוס שלה. אבל עדיין לא חדרתי, רק שיפשפתי אותו במהירות על הכוס שלה. הרגשתי את החמימות ואת תחושת השערות הנוגעות בקצה הזין, ולרגעים קצרים הכנסתי אותו מעט פנימה, מה שמילא אותה בציפייה וגרם לה לצעוק ”זין אותי“. נהניתי לראות אותה מתחננת לזין והמשכתי לשחק, להתחיל לחדור ומיד להוציא.

אבל בסוף לא יכולתי להתאפק ודחפתי את כל הזין פנימה. זו הייתה עליית מדרגה גם מבחינת הגניחות שלה, שנעשו אטיות יותר, אך עמוקות. נשענתי לאחור על שתי ידיה והתחלתי לזיין בתנועות קצובות. תוך כדי שאני מביט בשערה המתפזר על הכרית והשדיים הרוטטות. ירקתי על החזה תוך כדי שאני ממשיך לזיין.

שיניתי מעט את התנוחה, וכל גופי נשען לעברה, כאשר ידי אוחזות ברגליה. כך יכולתי לחדור יותר עמוק ולנצל את כל המומנטום של הגוף. אחזתי את שני שדייה הנעימים, כאילו מנסה למנוע מהם לקפץ. היא אחזה בידי וכיוונה אותי לעבר הפטמות, והתחלתי לשחק לה בפטמות בחוזקה. הן היו זקורות ויפות ונראה שרמת החרמנות שלה רק עולה.

הצמדתי את שתי רגליה המפושקות והרמתי אותן כלפי מעלה, והמשכתי לזיין כאשר אני מחזיק ברגליה ומרגיש את הלחץ על הזין שלי מתגבר. הפלקתי לה בישבנה והורדתי לה סטירה. השארתי את ידי על פניה והיא החלה ללקק את אצבעותיי.

גלים של חום עברו לי בכל הגוף, הייתי כל כולי באותו הרגע מבלי לחשוב על שום דבר. ואז הרגשתי התפוצצות אדירה וזרם של שפיך יצא אל תוך הכוס החם שלה.

דברים שקורים בדירות דיסקרטיות בחיפה

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

סקס מזדמן: לחקור את העולם השנוי במחלוקת של אינטימיות נטולת מחויבויות

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סקס ללא מחויבות, הוא נושא שנוי במחלוקת שהיה נושא לוויכוחים ודיונים רבים. יש הרואים בכך חוויה משחררת ומעצימה, ויש הרואים בה התנהגות מסוכנת ומסוכנת. ללא…

סקס מזדמן: לחקור את העולם השנוי במחלוקת של אינטימיות נטולת מחויבויות

עולם נערות הליווי: הצצה מקצועית ורגישה לענף שנוי במחלוקת

נערות ליווי, או הידועות בכינוין נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים. עם זאת, נוכחותם תמיד נתקלה בתגובות מעורבות, החל זוהר וקסם לטאבו ושיפוט. למרות הסטיגמה החברתית סביב מקצוע…

עולם נערות הליווי: הצצה מקצועית ורגישה לענף שנוי במחלוקת

האמת מאחורי נערות ליווי: חשיפת המציאות של תעשיית הליווי

הרעיון של נערות ליווי היה נושא טאבו בחברה שלנו במשך עשורים רבים. עצם אזכור המונח מעורר לעתים קרובות תחושה של שיפוט ותפיסה מוטעית כלפי אנשים אלה. עם זאת, בשנים האחרונות,…

האמת מאחורי נערות ליווי: חשיפת המציאות של תעשיית הליווי