נערות הליווי הטובות ביותר הן בישראל

נערות הליווי הטובות ביותר הן בישראל

מספר מילים 316

יש מצב שאתם ב 80% של הגברים שכבר התנסו ובילו עם נערות ליווי, ויש מצב שאתם בעשרים אחוז שמעולם לא עשו זאת. אם לא עשיתם זאת, אולי שמעתם סיפורים, ויתכן שהם אפילו נשמעו לכם מוגזמים. אבל האמת שהסיפורים ממש לא מוגזמים, כל מה שהחברים שלכם מספרים על מה שקורה בדירות דיסקרטיות בתל אביב או בכל מקום אחר, הוא אכן אמתי. זהו המקום בו הגברים מגשימים את כל הפנטזיות.

מבין אלו שנעזרו בשירותי ליווי, ישנם גם את אלו שעושים זאת באופן קבעו או עשו זאת בעבר. אלו הם אנשים שבוודאי זכו להכיר את התחום גם בארץ וגם בחו“ל. הרי גם חופשה בברלין או לונדון היא הזדמנות לבלות עם נערות הליווי ששם. והבחורים הללו שרכשו ניסיון בינלאומי יכולים לספק לנו תובנות רבות על רמת השירות בארץ והאיכות של נערות הליווי.

הכי טוב בארץ

הגברים שטעמו נערות ליווי גם בארץ וגם בחו“ל מציגים לנו מידע השוואתי המראה כי בארץ נערות הליווי הטובות ביותר. מדובר ברמת שירות גבוהה ביותר, נערות נאות במיוחד וגם סביבת אירוח ברמה גבוהה.

אך מדוע במדינה קטנה כמו ישראל התפתחה תעשייה מובילה?

יש לכך סיבות רבות, חלקן קשורות לאופי האוכלוסייה בארץ חלקן קשורות ללקוחות. ישראל היא בעצם מדינת מהגרים, יש כאן עושר תרבותי של נערות שהגיעו ממדינות רבות. גם כאשר מדובר בנערות ליווי צבריות, יש לנו נערות מעדות שונות (אשכנזיות, עיראקיות, מרוקאיות וכו‘). ומעבר לזאת יש לנו תיירות רבות ועולות חדשות. בפועל זה מתורגם למצב בו גבר מקבל תפריט שלם של אפשרויות, וגדלים הסיכויים שימצא בדיוק את מה שהוא מחפש.
סיבה נוספת היא שכאן נערות מארחות בדירת המגורים שלהן, זוהי המשמעות של דירות דיסקרטיות. וכמובן שהנערות מטפחות את דירתן הפרטית ושומרות על ניקיונה, לכן באופן טבעי זהו מקום שנעים לבלות בה. אלו הם אינם בתי מלון מעופשים כפי שלפעמים פוגשים בחו“ל .

סיבה שלישית היא שישראל היא מרכז עסקים ברמה בינלאומית. משקיעים, אנשי הייטק, יזמים, אנשי נדל“ן ועוד אנשים מתחומים רבים מגיעים לכאן ללמוד, לעבוד, להשקיע ולעשות עסקים. ועל מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של קהלים אלו, על הנערות להציע שירות VIP.

בלוג סקס פופ ואהבה מאמרים נוספים

סקס מזדמן: לחקור את העולם השנוי במחלוקת של אינטימיות נטולת מחויבויות

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סקס ללא מחויבות, הוא נושא שנוי במחלוקת שהיה נושא לוויכוחים ודיונים רבים. יש הרואים בכך חוויה משחררת ומעצימה, ויש הרואים בה התנהגות מסוכנת ומסוכנת. ללא…

סקס מזדמן: לחקור את העולם השנוי במחלוקת של אינטימיות נטולת מחויבויות

עולם נערות הליווי: הצצה מקצועית ורגישה לענף שנוי במחלוקת

נערות ליווי, או הידועות בכינוין נערות ליווי, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים. עם זאת, נוכחותם תמיד נתקלה בתגובות מעורבות, החל זוהר וקסם לטאבו ושיפוט. למרות הסטיגמה החברתית סביב מקצוע…

עולם נערות הליווי: הצצה מקצועית ורגישה לענף שנוי במחלוקת

האמת מאחורי נערות ליווי: חשיפת המציאות של תעשיית הליווי

הרעיון של נערות ליווי היה נושא טאבו בחברה שלנו במשך עשורים רבים. עצם אזכור המונח מעורר לעתים קרובות תחושה של שיפוט ותפיסה מוטעית כלפי אנשים אלה. עם זאת, בשנים האחרונות,…

האמת מאחורי נערות ליווי: חשיפת המציאות של תעשיית הליווי